czwartek, 23 lipca 2015

Nowa wadera i jej szczeniaki! Powitajmy Kitsune,Fire'a i Van!



Imię: Kitsune
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Data urodzin:21.07
Charakter: Jestem typem wilczycy, która kocha denerwować lub robić innym kawały. Jednak po urodzeniu szczeniaków trochę spoważniałam.
Historia: Tak w wielkim skrócie, to gdy mój ojciec się dowiedział, że jestem w ciąży, po prostu mnie wywalił z watahy w której był alfą. Błąkałam się po świecie, urodziłam szczeniaki i dotarłam z nimi tu.
Aparycja: Jestem fioletową wilczycą, z jasnofioletową głową i szyją oraz końcówkami łap oraz ogonem w prążki. Mam również ciemnofioletowe włosy. Mój ogon jest strasznie długi.
Żywioł: Woda
Moce:
-utworzenie z wody skrzydeł,
-niewidzialność,
-tornado wody,
-teleportacja,
-kontrola wody, np.: zrobienie bańki wody i spuszczenie jej na kogoś
Funkcja: opiekunka szczeniąt, bloker,
Partner: brak
Zauroczenie: Reeve
Szczeniaki: Fire, Diego, Luna

Jaskinia:

Właściciel: WilczyPingwin
Inne zdjęcia wilka:


Imię: Fire
Płeć: basiorek
Charakter: Jestem bardzo upartym szczeniakiem. Uwielbiam pływać.
Aparycja: Jestem biało-czerwono-czarnym basiorkiem.
Data urodzin: 21.03
Rodzina: Matka:Kitsune,Rodzeństwo:Vanessa i Ross



Imię: Ross
Płeć: basiorek
Charakter: Jestem bardzo wesołym szczeniakiem. Uwielbiam biegać.
Aparycja: Jestem kremowo-czerwono-czarnym basiorkiem.
Data urodzin: 21.03
Rodzina:Matka:Kitsune,Rodzeństwo:Vanessa i Fire

 


Imię: Vanessa
Płeć: waderka
Charakter: Jestem bardzo wesołym szczeniakiem. Uwielbiam wyć.
Aparycja: Jestem biało-czarną waderką.
Data urodzin: 21.03
Rodzina:Matka:Kitsune,Rodzeństwo:Fire i Ross

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz